Selnsn Braun 2 katı fiyatı var nexusa göre ama nexus yetiyorsa onu almak istiyorum kulaktan ölçenler yanlış ölçüyo diyen var napmalıyım 😔
Joye Selnsn Nexus kullanmadım ama braun ömürlük. 6 yaşında hala elimde. Ucuz alıp sonradan en kritik zamanda doğruluğundan emin olamamaktansa bütçeniz varsa hiç düşünmeden braun alın derim. Ateşi olunca yarım derece bile çok farkediyor.
yeniaday1 Selnsn bende braun alacaktım ama nexus kullananlar çok memnun olunca nexus aldım kullanayım memnun kalmazsam braun alırım diye düşünüyorum. Henüz kullanmadım ama
Amigurumi Selnsn çalıştığım yerde çocuk doktoru ateş olduğu zaman braun daha yüksek ölçer demişti. Koltuk altı derecelerden de alabilirsiniz daha doğru ölçüyor hem uygun fiyatlı.
Selnsn Joye kulaktan da ölçülüyo mu yanlış ölçüyo deniliyor bütçem yok aslında ama kendimi zorlayıp başka yerlerden kısarım önemli bi alınacak
MerveTeyze yeniaday1 kulak mı alın mı ben koltuk altına braun aldım ama bir tane daha almak istiyorum