Ummuu20 bende bugün girdim 12.haftaya ikili tarama testi yapalım dedi doktorum ama ben istemedim. Çünkü sonuç ne olursa olsun çocuğumu doğurmak istiyorum, ayrıca o testlerde çok yanılma oluyor o yüzden bütün hamileliğimi zehir etmek istemiyorum 🙏🏻 Hâla şiddetli kusuyorum geceleri daha çok midem bulanıyor, birşeyler yemek istiyorum ama yiyince atıyorum