Baby187 ben ilk dogumumu Gülseren Polat ile yapmıştım çok memnun kalmıştım çok tatlı çok güler yüzlü herşeyi detaylı detaylı anlatan bir hocaydi şuan ikinciye hamileyim ve etrafımdan Songül Yılmaz kıyak hocayı çok duydum bu sefer ona şans vermek istedim ve şuan ona gidiyorum çok ama çok memnun kaldım oda çok tatlı güler yüzlü bir doktor.Ulturasonda herşeyi en detayli şekilde bakıyor ve açıklıyor Allah’tan bişey çıkmazsa dogumumuda Songül hocayla yapmak istiyorum.