mother2 Serklaj sonrası tuvalette peçeteye silince sulu gibi şeffaf akinti geliyormuydu sizinde kızlar
Ebruli_08 mother2 evet canım hatta ben bebeğin suyu diye çok korkmuş ama değilmiş içerinin temizlenme suyuymuş
Seydaa123456 mother2 progestan fitil yapıyosanız ondan sonrada beyaz akıntı fazla oluyo bilginiz olsun korkmayın kanama veya asırı su gelmesi dısında bişeyden korkmayın
ddilaraa mother2 ben serklaj olalı 2 ay oldu hala devam ediyor geçmiyor maalesef😞 Korkmayın kokusuz ve renksizde bir sıkıntı olmaz demişti doktorum
mother2 Ebruli_08 bende bebeğin suyunun olmasından çok korkuyorum yarın kontörlü var bebek de hareketleri de var ama korkuyorum böyle olunca
Ebruli_08 mother2 bana doktor dedi ki eğer bebeğin suyu olsa sürekli gelir kontrol edemezsin ve dizlerine kadar akar dedi
Pamuk Ebruli_08 Çok endişeliyim hani ağrı çekmek falan sorun değil.Serklaj tutmaz bisey olur diye yapılması gerekenleri öğrenmeye çalışıyorum 🌸
Ebruli_08 Pamuk canım senin yapman gereken dinlenmek ağır kaldırmamak tutada bilir tutmayana bilir bu konuda bende çok endişeliyim inşallah sonuna kadar gideriz
Muazz mother2 bende su gibi geliyor rahim kısalığı teşhis edilince sabah akşam 2ser tane fitil şeklinde kullanıyorum iç çamaşırım sabah uyandigimda hep islak
mother2 ddilaraa evet kokusuz ve renksiz bide kabız oluyormuydunuz ben ilk defa bu kadar agri çektim bu gün