minipanda Spinal sezeryanla doğum olacak 38+3 te ,çok korkuyorum çok heyecanlıyım aynı zamanda ,beni neler bekliyor tecrubesi olanlar yorum yazabilirmisiniz
Miya-m minipanda omurgaya yapılan iğneyi asla hissetmiyorsun bile sakın ondan korkma. Zaten uyuştuktan sonra sonda takıyorlar onu da hissetmiyorsun. Heyecan oluyor tabiiki. İlk ayağa kalkış ve karnına bastırmaları tek kötü tarafı. İçinde pis kanı boşaltmak için karnına 3-4 kere bastıracaklar .. ama hepsi geçiyor 🩷 evladın sağlıkla olsun dayanırsın her şeye bence :)