Ay3 😂 Ben de öyleydim, 1 ay çok uzun geliyordu. Dayanamayıp 2 haftada bir çeşitli bahanelerle gidip görüyordum… Ultrasonun ne alttan ne karından, hiçbir zararı yok. Fakat o sürede bekleyip evhamdan aklımı kaybedecek gibi olmak çok zararlı bana göre 🫣 20deki ayrıntılı ultrasondan ve tekmelerden sonra rahatlayacaksın