Merhaba 9+3′üm sabahları göğsüm cok ağrırdı bugun olmadı mide kazıntısı olmadı, bugunlerde cok stres yaşadım, ağır kaldırdım, ağladım sigara içtim vs. Dr’dan randevu aldım ultrasona girmek istiyorum iki hafta önce en son girdim her sey yolundaydı. 2 hafta arayla ultrasona girmek sıkıntı yaratır mı acaba bebek icin ama baska türlü de içim rahat etmeyecek gibi hissediyorum ??