Valla şöyle söyleyeyim her ay düzenli aynı gün olurum yolda 2 kere şaşar, bir kez 10 günden fazla geciktim test yaptım idrarda çıkmadı, sonra arkadaşım illa kan ver dedi ama içimden hiç gelmiyordu bi şekilde hissediyorsun kan verdim ertesi gün adet oldum, ve hep böyle oldu ya 2 3 kere , biraz sabretmek lazım adetten 2 haftadan fazla geçsin o sıra belirti yaşarsanız zaten test yapsanız idrarda çıkar , idrarda çıkmayan sanki zor ihtimallerden