Nurozi Anneler merhaba biz 3 günlük olduk 🥰 spinal anestezi ile sezeryan oldum, lazerle kapatıldı. Bugün bandajı çıkardım, pansuman yapmam gerekir mi doktor söyledi ama heyecandan hatırlamıyorum 😂
Hilalgurce Ne yaptınız pansuman yaptınız mı ara ara acımalarınız oldu mu Ben de cuma günü ameliyat yaptım da posta bir şeyler arıyordum pansumanla ilgili yeni gördüm sizinkini
myangelson Hilalgurce doktor söylüyor onu bazı dikişlere pansuman gerekmiyor benimkine pansuman gerekmiyordu mesela hastanede taburcu olurken direk bandı cikarttilar dondurucu muydu neydi sprey sıktılar bir daha bant falan takılmadı hiç pansuman gerekmiyor dediler sadece duşta lif falan sürme yeter dediler o kadar