Sisibel55 Aya girdik geceden beri sağ kasığımda batma gibi keskin bi ağrı oluyo hareket ederken saha çok ağrı oluyo sizdede oldumu
Aysee1123 Sisibel55 Bende de solda oluyordu 5,5 aylıkken olmuştu. Kontrolüm vardı o zamanda da doktorum baktı sıkıntı yok demişti zaten bebeğin ayakları solumdaymış. Normal olduğunu söylemişti artık