Merhabalar şuan 22+5 haftalığız o kadar kafam karıştı ki hangisi doğru bilemiyorum fikirlerinizi rica ediyorum. Bende hamilelikten önce insülin direnci yüksek çıkıyordu bu yüzden diyet yapıyordum şeker yüklemesini yaptırmam mi doğru yaptırmamam mı tecrübelilerden bilgi rica ederim