Merhabalar. 9+5 haftalık hamileyim. Fakat bağlı olduğum sağlık ocağı başka bir ilde. Bu zamana kadar sağlık ocağımı aradım ama ulaşamadım bir türlü. Bulunduğum yerdeki sağlık ocağıda kayıtlı olmadığım için takibimi yapamıyor. Bu haftalarda veya bu haftaya kadar sağlık ocağında yapılması gereken işlemler var mıydı acaba bilenleriniz var mı? Bulunduğum yerden başka bir yere taşınma durumumuz var bir de şu bir kaç hafta içinde. Yani artık taşındığım yere aldırırım diyorum kaydımı. Ama aldırana kadar falan 12 haftalık olurum. Bu zamana kadar yapılması gereken bir şey varsa söyleyebilir misiniz?