Fik Beni takip et Instagram’da bak bakalım iştahsızlık kalıyo mu 😂😂 hahaha şaka bir yana canım da ben kahvaltisiz ne dışarı çıkarım ne kendimi iyi hissedebilirim herhalde. Küçükkenden beri en sevdiğim öğündür ama her gün aynı şekilde olmuyor tabi. Bazen göğsüme bişey oturuyor gibi hissediyorum o zaman çok bişey koyamıyorum ağzıma. Yalnız doktorumun dediğine göre her gün 1 haşlanmış yumurta yemek lazım. Ben normalde de yerdim,şimdi daha isteyerek yiyorum. Yanına salatalık, domates,yeşil biber doğruyorum söğüş tabağı gibi. Peynir çeşitleri mesela o an evde hangisi varsa..Zeytin veya reçel,bazen pankek yapıyorum üzerine çikolata sürüyorum. Bazen canım gevrek istiyor,arasına kaşar ve domates koyup tost yapıyorum. Güzel bişey kahvaltı ya😂