poncikkk ben 12. Haftadan (hatta daha önce de olabilir) itibaren kullanıyorum. Sabahları bio-oil kullanıyorum, akşamları Liearac kullanıyorum. Gün içerisinde de aklıma estikçe elime ne geçerse (aktarlardaki çatlak yağları, bebek yağları vs) nemlendiriyorum. Bol bol su içip, yavaş kilo alımı da çok önemli :)