7+3 haftalığım zaten düşük riski olduğundan progestan kullanıyordum 10 gündür kullanmadım lekelenme kesildiği için gece ilk defa kanamam oldu acile gittim hemen dr kalp atışları var bebek yerinde ve sağlam aktif kanama alanı gözükmüyor da pek dedi ama anne yüreği işte 2. Hamileliğim ve ilkinde böyle birşey kesinlikle yaşamamıştım çok korkuttu beni proloton iğne vermişti başka bi dr eğer kanaman olursa nerde olursan ol git vurul dedi onuda götürdüm yanımda ama vurma gereği duymadılar durumdan ötürü progestana devam et dediler asıl anlamadığım aktif kanama alanı yokken o kanın nerden geldiği çrş günü asıl kontrolümüz var dua edin bize lütfen RABBİM tüm anneleri evlatlarıyla sağlıklı bir şekilde kavuştursun 🤲🏻