Gamzekand sorma yaa ilk muanemde öyle dedi bende tamam demiştim.dedim heralde cok zararli.ama yoo degilmiş yani arkadasima doktoru gunde 1 turk kahvesi icebilirsin demişti.benim çok kahveylede aram yok o yüzden snraadan da sorup bisey demedim.sadece cay zorluyor eskiden 1 demlige yakin icerdim.simdi su gibi gunde 2 bardak ama çay kansuzlik yapiyor ya kansizlik olmasin diye.bende yok öyle bi durum ama önlem amacli.onu biliyorum