Senayyy93 bende Kanzbebe Kartal’dan aldım. Dolabı, beşiği,komidinin,yatağı,uyku seti,sepet beşiği,arabası ve puseti ve anne bakım çantası hepsi içinde 4050 tl ye aldık biz. Babyci piano modelini ama şuan zam gelmiş 4450 tl olmuş. Geç teslim ediyorlar çünkü aşırı yoğunlar. Onun dışında bir sorun yaşamadım geldiler kurdular gayet güzel oldu açıkçası. Beşiği yavru yataklı olduğu içim biraz büyük ve yüksek ama çok fazla gözü var herşeyi alır. Tavsiye ederim.