meri21- Bebeğinizin cinsiyetini kaçıncı haftada öğrendiniz? 10+2 yim doktorun 2 hafta sonra geldiğinde tahmin de bulunurum dedi, bana da erken geldiği için yanılacağını düşünüyorum :)
Yenibirannee meri21- ilk bebeğimi net olarak 16. Haftada öğrendim. 2. Gebeligimde 12. Haftada öğrendim. 🤗🌸
Haticealan meri21- bugün gittim 11+5 im kıza benziyor ama emin değilim dedi üç çizgi var gibi dedi kabarıktır var ama bazen kızda da olabiliyor dedi ama bilmiyorum tahminler genelde doğru mu çıkıyor hayırlısı olsun inşallah
meri21- pnar8007 2 li tarama sebebiyle 2 hafta sonra çağardı öğrenmek istemiyorum ama eşim sabırsız 🙈
prensesannesi__ Yenibirannee bende ilk gebeligimde 16 haftada öğrendim bu bebeğimde de 12 de %80 oran verdi ama değişir mi emin olamadim 15 haftalıkken gidicem bende 😊😊
Memmedova0807 Yenibirannee mende ilk bebeyimde 12 haftalikda tahmini demisdiler erkek 17 haftasinda erkek cixdi simdi 5 hattalik hamileyim hele bilmiyoruz😍🥰
bebekcim16 Yenibirannee Ay bende ilk bebeğimi 14 haftada ikincisini 12 de öğrendim değişir diye tedirgin ve heyecanlıyım sizin değişti mi???
pnar8007 meri21- ben ilk oğlumda da yaptırmadım ikili ve üçlü tarama sadece detaylı ultrason yaptırmıştım onda da çok şükür bişi çıkmamıştı bunda da ikili tarama yaptırmadım yine detaylı ultrason yaptıracağım ama ablam 12+3 günlükken öğrenmişti bende ilkimde 13 de öğrenmiştim
birogretmenhanim Loliannesi Biz de 21+4 olduk ama hâlâ öğrenemedik. Bu çarbamba ayrıntılı ultrason randevum var umarım artık öğrenebiliriz.☺️
iremmm1919 meri21- 15. Haftamda %60 ile tahminde bulundu ama yanılmış ☺️ 16. Da perinatolojide kesin olarak öğrendim ☺️ şimdi 25 haftaligiz ☺️☺️🙈