Benimde son haftalarda arttı alerjik astımım vardı ama alerjen uyarı altında kalmadıkça beni rahatsız etmiyordu doğumdan sonra geçer dedim. Cuma günü doktora gittik geçmediği için direk astım başlangıcı dedi alerjik reaksiyon değilmiş. Yani geçmeyede biliyor