Zehratrkc 38+ 2 de sezeryan dogumum var 32+6 ya kadar beklemek istiyorum ama sancım baslar diye korkuyorum sizce ne yapmalıyım
cileklipastasever Zehratrkc bizim de 10.08.23:) herkesin dogumu su gibi kolayca saglikla hayirla olur insallah 38+3 olmus olacak ama gelisimine gore basi 40 haftalik coktan olmustu
Masalnesli Zehratrkc valla şuan 3700 dedi ben bı yonden inanıyorum bı yonden inanmiyorum cnku ben kilo almadım hiç bebek aldı hep bırde ultroson cihazları yanlıs gösterebiliyor 3 gün sonra görürüz gerçeği 😂😂
Zehratrkc Gebe_hanim doktorunuz herhangi birsey söyledimi bazıları 39 dan önce almayı saglıklı bulmuyor kafama cok takılıyor