Merhaba 1 aylık bebeğim normalde 2 saatte 3 saatte bir emiyordu güzeldi ama 1 haftadır memede kalma süresi 5 dakika ilk gelen hızlı süt oluyor bende onu içiyor sonra uğraşmak istemiyor memeyle emmekle bu sefer acıkıyor yarım saat sonra yine emmek istiyor ama süt olmuyor normalde 2 saatte bir emdiği için ne yapabilirim ya memede uzun kalması için çok stresliyim moralim bozuluyor daha da azaldı stresten sütüm