Hareketli bir hafta sonu geçirdim biraz koşturmacalıydı. Cumartesi karın ağrım oldu minik minik sancılar . Akşama bebeğimin tekmeleri azdı normalde çok daha fazla oluyordu . Dün çok az tekme hissettim acaba hareket halindeydim hep ondan mı oldu endişelenmeli miyim