Sibelsamet_64 aslında oyle çok acısı olmuyor ben kendimi bildim bileli ağda yapiyorm,hatta pudra döküp yapınca ağrısı çok azalıyor ben 2 senedir öyle yapiyorm ilk birkaç defa da acıyor az o da snra da alışıyor uyuşuyor yani ve ağda kökten aldigi için biraz daha geç çıkarıyor hamileyken cok iyi oluyor cnku insan sürekli alamıyor