Cilek2023 15 haftalik gebeyim son 3 gündür aşırı tansiyon düşüklüğü yaşıyorum c tesi kontrol bebekle ilgilisine.sikinti olmadığı söyledi doktorum varmi buntarz sorunla karşılaşan
Milen7 Benim de düşüyor, şuan 29 haftadayım ara sıra yine oluyor. Düşük tansiyonun sorun olmadığını söyledi doktor, yükselmesi iyi değil düşmesini önemsemiyorlar