Gulsen71 Kızlaarr eskişehirde 4 boyutlu ultrasona gidip memnun kaldığınız doktor varmı? Birde ücreti ne kadardı bebeğin kaç tane resmini veriyor
Ocak04_26 Op. Dr. İlknur Demir Karakılıç, Kadın hastalıkları ve doğum, Perinatoloji Doktoruna gittim ve kesinlikle çok memnun kaldım detaylı ve tatlı dilli bir hekim. Haziran ayında yanlış hatırlamıyorsam 1300 vermiştik