Merveeenurrr Yaptır canım benim yaptır.ailende şekerle ilgili sorunu olmayan dahi varsa sende çıkabiliyor,gebeliğini çocuğunu riske atmaya değer mi sence. Bu şeker yüklemesi okadar çok abartılıyorki sanırsın ki tonlarca vucuda seker yüklüyorlar.farzet 2 dilim baklava yedin hepsu bu.bu derece abarta abarta sakın yaptırma aman cızzz demeye gerek yok. Soran kişi sonra aa demekki çok zararlı deyip yaptırmayıp şekeri çıkarsa o gebelik olumsuz etkilendiğinde vebal alabileceklermi ki bu denli kesin net sakın sakın deniyor. Doktorlar önermiyor deniyor gerçekten merak ediyorum bu doktorlar hangi doktorlar nasil zihniyetle bu deniyor,benim çevremde akrabalarda da dahil onca doktor var bir Allahin kuluda ben yaptıracagım zaman yaptırma asla demedi ki mantık bi tanedir yani.gebelik boyunca onca tatlı yerler yerler ama iş seker testine geldimi sakın, e ozaman gebelik boyunca agziniza tek tatli ürün hic koymayın ayni hesap…