Kizlar merhaba,
38+6 haftalik hamileyim, ve dun sabahtan aksama kadar rahatsiz etmiyecek kadar adet sancisi yasadim, ve daha sonra yatamadan once saat 23 de tuvalete gittigimde, boyle hafif sumuksu kirmizi lekenmeye rasladim, ve telaslanmadan yataga gittim uyudum, ve bugun saat 3 de karnimin altindan siddetli bir sanci yasadim 20 ile 30 saniye arasi suren, ve bu her 5 dakikada bir olmaya basladi, daha sonra saat 4:30 gibi ilac aldim ve sicak dus aldim, fakat bir fayda olmadi, hastaneyi aradigimda saat 4 de ilac al dus al dediler gecmesse gelin dediler, denedim fayda etmedi, sizce ne yapmam lazim, neden boyle oluyor?
Sizce gercek sanci mi ?