Kızlar günaydın size bisey sorucam ben dahiliye randevu aldım saat 1 buçukta erkene yoktu şekerime falan bakilcak glikoz biraz fazla çıkmıştı doktorumda bir göster demişti ama ben şimdi aç duramıyorum nasıl olcak aç mı gitmem gerek kan vb alırsa Migdem çok bulanıyor duramıyorum aç napmam lazım bisey yesem belki kan alamazlar edemezler doğru çıkmaz napicam ?