Ezelanneoluyor A12_S07 benim pek bir fikrim yok ilk hamileliğim. Bazen rutin testler yapılıyor belki size erken gerekti veya bana geç gerekti. En fazla dört damla seklinde alıyorum ben. Doktorunuzu dikkate almanız daha iyi olur
Nrcn91 Decavit kullanmıstm birkac hafta bende yan etki yaptı kasık karın agrısı, ve vucutta kaşıntı. Sonrasında özel olan regenesis max önerdi doktor onu kullandım
Elifcee25 A12_S07 Imom önerdi bana dokdorum omega3 ve diger vitaminler var ama d vitaminini aile hekiminin verdigini kullaniyorum ekstradan. Oğlumda regenesis max kullanmstm. Onuda kullanabilirsiniz devlet karsilamiyo zaten bunlari siz eczaneden aliyosunz
Evrem990 A12_S07 demir ilaci ve d vitamini yazdirip ucuza alabiliyorsunuz fakat vitamini karşilamiyor devlet.neden isim vermedi önermedi acaba.anlayamadim
Zehrabal1 A12_S07 decavit iyidir ben severim . Çok sağlıklı beslenen bı insan değilim ama vitaminleri düzenli alırım . Çok şükür bebeğim de sağlıklı bı sıkıntı yaşamadım su ana kadar
Ezelanneoluyor A12_S07 endişelenmeyin hekiminiz sizi ve bebeğinizi iyi tanıyorsa dert edecek bişey yok. Her birimiz ayrı ayrı bedenlere ve bünyelere sahibiz huzurlu olmaya odaklanın