Berraeray1 cocukhasretim yalvar yakar gittim bi yere tahlilim 7.3 pozitif görünüyor ama 18. Bir daha gel dedi
cocukhasretim Berraeray1 ayyy inşaallah güzelce artar canm dualarım seninlee ❤️yeni diye düşüktür sakın canını sıkma
Berraeray1 cocukhasretim inşallah güzel düşünmek istiyorum doktor bu değere göre gebesin ama daha yükseğini görmemiz gerek dedi inşallahta görürüz🥲 Allah razı olsun her şey gönlünce olsun 🌹
cocukhasretim Berraeray1 amin canm inşaallah güzel sonuçlar alırsın sağlıkla yükselir dualarımdasn canım🌸amin seninde herşey gönlünce olsun😊