Kızlar 36 haftalık olduk. 38-39 dan önce doğurmam diyordum ama kolestaz belası yüzünden bebeğim haftaya doğacak muhtemelen doktorlar 37 yi geçirmiyorlar. Bir yandan korkuyorum , bir yandan çok heyecanlıyım. Acaba kilo aldı mı? Küveze girer mi? İyi olacak mı? Sezaryen mı olucam? Kafamda binbir türlü sorular. Tüp bebek süreci ile başlayan . Bu günlere kadar geldiğim hamileliğim bitiyor sanırım. Rahat olup dua etmekten başka çarem yok. Allah hepimizin bebişini sağlıkla kucağına almayı nasip etsin🤲🏻