Ozoooo Evet kızlar bebeğinizin ismi ve anlamı nedir? Mustafa : seçilmiş olan kişi anlamına gelir. Bunun dışında temizlenmiş, güzide, arınmış anlamlarını da taşır. Çınar : isminin anlamı dayanıklı, güçlüdür.
AsELinAnneSi__ Ozoooo Meryem : Dindar kadin,ibadet eden kisi,Hz.İsa’nın Annesi Asel : Cennetteki bal ırmagı 😍
Annesii23 Ozoooo Kızımın adı Günce çok bir anlamı yok günlük yazılan anı demek anlamına değilde kulağa hoş gelişine ve Türkçe olmasına bakmıştım ben açıkçası çokta seviyorum ismini 💕
Ezelanneoluyor Çocukluğumdan beri erkek hayal ederdim ve ismi de hazırdı Çınar Ali. Ama eşimin adı olunca iptal oldu . Daha bebeğin cinsiyetini bilmeden içimden erkek geçiyordu ve daha önce hiç dikkat etmediğim ALPARSLAN ismi dilimde. Eşime dediğim anda çok beğendi ve karar verdik. Anlamı: Güçlü ,cesur, korkusuz yiğit soylu aslan demek.
Fey Ezelanneoluyor Oğlana hamileyim doktorum dedi ki sakın Alparslan koyma niye diye düşündüm. Dün de arkadaşım bunu atmış🤣 İlk oğlum doğduğunda o sene herkes Eymen koydu bana da Eymen koy dediler ay yok dedim çok duyuyorum. Seneler sonra oğlum okula başlayınca bir yarışmada finale kalmıştı 5 çocukla beraber 4 çocuğun adı Eymen’di 🤭 Şimdi 3. Çocukta isim bulamıyorum çok kıza yormuşum kendimi erkek ismi koymak çok zor🥺
Ezelanneoluyor Ozoooo yapacak bişey yok ismiyle gelsin karakteriyle diğerlerinden ayrılsın inşallah. Popüler olması bir miktar canımı sıktı sadece bizim çevrede sülalede hiç yok😁
havva_gizem Ezelanneoluyor Ozoooo Çağhan Zeyd ❤️ Çağhan : Çağın hanı hükümdarı anlamına geliyor Zeyd : çoğalmak artmak manasında peygamber efendimizin evlatlığının adı ❤️
Birbahargunu Beren🌷 güçlü, akıllı, tanınmış kişi. Bebeğim biraz zor yollardan geldi bu ismi çok yakistirdim üzerine inşallah koymak nasip olur
ebkk Birbahargunu kızımız olursa beren koyacaktık. Cinsiyet öğrendik erkek. İsim bulamıyoruz. İlk oğlumun adı Boran ona uyumlu istiyoruz
Bintiturab LavinsMom azad ettiği evlatligi Allah azzevecelle evlatligi haram kıldıktan sonra efendimiz sav azad ediyor ☺️
BurcuOnur Gamzeaksam Yaaa ne güzel benimde kızım olacak 14. Haftadayım yeni öğrendim. Bende Eylül Alya koycam inşallah 🥰 Eylül Erdemli demek Alya’da Cennet, yükseklik demek 😍
Delidolu Ozoooo kiziMin Adı MeneSa Umut DeMek Umudumuzda Oldu Şuan ikinciye Hamileyim daha Cinsiyeti bilmiyorum ona Göre daha tam düşünemedim 😃
mhrbn16_ Ozoooo benimkiler ikiz asel ve aden düşünüyorum asel bal demek aden cennet bahçesi demek sağlıkla gelsinler 😊
Tazehamis44 mhrbn16_ bende Aden düşünüyordum ama anlamı Allah’ın lanetlediği kavim olarak geçiyor hud ve necm süresinde Adn kavmi
2prensessannesi havva-Akyol-1006 canım yanlış duymussun. Ecmel güzel demek vera da takva demek cennet güzeli manası yok ama yinede güzel:)