Esmaninannesi Selam kızlar…7+3haftalik hamileyim…Aynaya bakmak istemiyorum…hep bulantılarım var su bile içsem çıkarıyorum🤢çok yoruldum artık ne zaman geçer bu bulantılar🥺7haftada 4kilo verdim…benim gibi olan varmi
mbs44_16 Esmaninannesi 13 haftaligim hala arada kusuyorum malesef 15 16 haftaya kadar anca geciyormus
Sabina13 Esmaninannesi 13haftada azaldi…suan 17im sadece aciktigim zaman hafif bulanti oluyor o kadar…geciyor merak etmeyin…ben oturub aglardim..bir de cocuk olunca daha bir zor oluyor..onlami ilgilen kendinlemi ne yapacagini sasiriyor insan
AybarsUmay_ Esmaninannesi bende öyleydim eşim bana kokuyodu o zamanlar 16. Haftamda bitti 24 haftalığım hala yok şükür Allah yardımcın olsun.
Avril Esmaninannesi 16. Haftada geçmişti benim sabredin geçiyor ben prilam kullanıyordum ona rağmen çok kötüydü 40 kiloya düştüm ilk 4 ay sonra geçiyor kilo da alıyorsunuz merak etmeyin
Bussraablg 6-7. Haftalarda başlıyor maalesef öyle koku hassasiyeti aşırı çok oluyor ama 12. Haftadan sonra koku hassasiyeti azalıyor mide bulantın için doktoruna danış ben prilam kullanıyorum aşırı iyi geliyor beni hayata bağladı resmen
EslemBosnak Esmaninannesi aynı şeyleri yaşadım çok zorlandım su içtiğim gibi fazlasıyla geri çıkıyordu mide gaz sorunları vs cok yaşadım rüyalarımda yiyip içiyordum öyle öyle tam 16 hafta geçirdim 16. Haftamdan sonra çok şükr bulantılarım yok denilecek kadar azaldı ara ara oluyor şimdi kusma dönemlerimde çok kilo verdim bende ama şuandada almaya başladım sık sık acıkıyorum
Mucizem14 Haftada basladi benim mide bulantilarim 12 kadar devam etti ama belirli zmanlarda ozellikle aksam ve sabahlari beni mahfediyordu sonra gecti ama tam degil ara ara geliyor yine daha dun gece bi istifra vakasi yasadik oluyorum sandim butun bagirsaklarim cikmis olabilir o dereceydi insallah sizin hemen gecer ve geri gelmez
Fereh2000 Esmaninannesi böyle oluyor merak etme. Her kesin bünyesine göre farklı tabii ki. Bende 13de başladı 16da bitti şükür az oldu ama kötü bir durum gerçekten atlatdıktan sonra keyifli oluyo😍