Kızlar şuan 33+4 teyiz 30. Haftamda sancılarım vardı yatırılacaktım çok şükür geçti o sırada doktorum izindeydi başka doktora yönlendirdi doktorum izinden gelince 32 deydim aradım görüştüm artık ne sıklıkla geleyim diye sordum 35. Haftada gel dedi yani 3 hafta arayla normal mi daha sık gitmemiz gerekmiyor mu