Mebus
Canım bu haftalarda kasıklarda ağrı oluyor çok normal benimde o haftalarımda olmuştu, rahim genişlediği için ağrı yapabiliyor bide akıntıda 1. Trimester da oluyor 2de hafifliyor, 3 de tekrar başlıyor. Genelde bende de yürüdüğüm ve yorulup iş yaptığım ayakta olduğum zamanlarda oluyor akıntı, Tahlillerin temiz çıktığı sürece kendini yormamaya çalış dikkat et 🌸