nisamom_ Kızlar bu ay 29 temmuzda regl oldum 10 gün bugün ovülasyona başladım hemen pik çıktı sanki normalde 12/14 arası olurdu erken olması belirti olmaması normal mi?
Mnos-332 nisamom_ değerlendir canım ya pik olacaktır ya da çatlamıl olacak hayırlısı olsun hakkında çatlama görene kadar devam et teste
nisamom_ Mnos-332 teşekkür ederm amin sanki diğer cizgiden daha koyu şuan 😊 inşallah bu ay olur rabbim güzel haberlerle müjdelendirsin hepimizi🤲🏻💕
nisamom_ [silindi] evet yumurtlamada göğüslerim şişerdi bu ay erken oldu bugün 10. gün normalde 12/14 te olurdu🥹
Panioku Bende dün yumurtlama gördüm canım ama daha çatlamadı hala pik gebelik testinide beraber yapalım 15 gün sonra 😂🫶🏻🥰
nisamom_ Panioku inşallah inşallah bende bugünü değerlendireyim inşallah güzel haberler alırız yaa ❤️😊😊