acemianne22 ben doktorumla görüşmüştüm normal doğumda erkeklerin kadınlardan daha çok etkilendiğini ve atlatmalarinin zor olduğuna şahit olduğunu söylemişti. Sezaryende bı sıkıntı olmayıp hatta kadınların çok daha rahat bı doğum geçirdiğini söylemişti. Ben sezaryen yaptım ama gel görki ben doğuma girerken eşim stresten panik atak geçirdi aynı hastanede ben dogumdayken ona serum falan taktılar 😂 yani giremedi öyküde girmedi kesin bayilirdi bende duble strese girerdim