Merhaba kızlar ben 35 haftalık gebeyim yeni antebe geldim Elazığdan taşındık burda birçok devlet hastanesi var ve doktorda randevu almam gerekiyor gaziantepte tanıdığımız soracak birileri yok Antepte oturan gebeler varsa bana devlet hastanesinde iyi bir kadın doğum önerisinde bulunabilir misiniz