Merhaba annişler. Hamileliğim başlarında bile yaşamadığım duygusallığı simdi yasiyorum. Guya tv açtim şarki dinleyelim bebegimle. Gele gele semicenk -pisman degilim sarkisi denk geldi. Klibinin sonuna bakip nasil agliyorum kendimi tutamiyorum 🤦🏻♀️simdi eglenceli sarki cikti aglamam durdu. Gecen de pogacamin icinde az recel vardı diye agladim. Boyle ne zamana kadar devam edecek ya aglamak bebege zarar diyorlar ama kendimi tutamiyorum ki. Gozyasim pit . 18 haftadayim bu arada 🤦🏻♀️