Kendimi kötü hiss ediyorum.Aksam yataken bisey yoktu.İyiydim.Sabah namaza kalkmak isterken birden başım döndü kalkamadim.Kalkdigim an oyle gidiyordu sanki hersey.Zar zor kalktim yatakdan.Sicak carpamaz dün hava çok sıcak değildi.Yedigim biseyde dokunamaz.Hep yedigim şeyleri yedim çünki.Neden böyle.Hala ayniyim.Bugun doktor randevum vardı.Sorucam.Benimle aynı olan varmı?18 haftayim.