aneoluyorum- bende de vardı, doktorum 3. Trimesterda normal olduğunu söyledi. Hamile yastığı (U şeklinde olanlardan) kullanmaya başladım ve bel kuvvetlendirici egzersizlerle normal squat yapmaya devam ettim. Sandalyeye, arabaya otururken de mutlaka belimi dolduracak şekilde destek koydum. Artık ağrım kalmadı çok şükür, ama bunları yapmadan önce bacağımın üstüne bile basamayacak kadar kötüydüm