Merhaba, uzak bir yola giderken karnımda dehşet ağrı oluştu. Üşuttüğümü düşünüyorum fakat yere ulaştığımızda kusmalarim başladı hafif sıcaklık artışı ve bel ağrısıyla kaşık ağrılarım birleşti. Zaten çocuk düşünüyorduk inostol ilacı kullanıyordum daha reglime 1 hafta var sizce durum ne olabilir ? 😞🙄 burası küçük bir kasaba az dr var o yüzden kontrol ettireceğim bugün fakat gidene kadar sizden yorum bekliyorum.🫠😇