35+3 suyum geldi kızlar, çok korktum. Bebeğime bişey olur diye yüreyime ateşler düştü. Göz yaşlarımı saklayamıyodum. Ameliyyat sırasında bile ağlıyodum, Allahım nolur bebeğime bişey olmasın diye. Erken doğum riski vardı zaten, önlem almıştık ciğer iynesi falan. Ama küveze girmesinden çok korkuyordum. Hemde çok. Önce çok korktum bebeğime bişey olur diye. Ama Allaha sığındım. Geldik hastaneye, ameliyyata alındım. O an sadece aklımda bebeğimin sağlığı, kilosu vardı. Küveze düşmesini istemiyodum, çünki ilk gebeliğimde bebeklerimi, ikizlerimi küvezde kayb etmişdim. Bu korku beni yakıyodu. Çok şükürler olsun bebeğim iyi doğdu, kilosu iyiydi. Bu gün taburcu olucaz Allahın izniyle. Bu benim 2ci sezeryanım, ilk sezeryandan 6 ay sonra hamile kalmıştım. İlkinde çok sıkıntılar yaşadım, gerçekten devlet hastanesiyle özelde çok fark var. Beni o kadar incitmişdiler ki, 2ciden çok korkuyordum. Travma almıştım resmen ilk sezeryanda. Ama çok şükür 3 gün içinde iyi oldum şimdi, kendimi çok iyi hiss ediyorum. İyi doktor eline düşmek böyle bişey herhalde. 🤗 Buda benim doğum hikayem. Herkese bebeği ile birlikte sağlıklı günler diliyorum 🌸🌸🌸