İç çamaşırınızı sık sık değiştirin ve ütüleyip giyin.Ayrıca arkadaşların dediği gibi bol bol su için .Ama ilaç kullanmayın.Bizim arkadaş Dr antibiyotik vermiş bi kaç günlüğüne bu çok zararlı.Enfeksiyon olması çok normal gebeyken .Ama biz dikkat ettiğimizde geçiyor.İyi günler dilerim ☺️