Ozlem_cet 31+5 iki gecedir hiç bir şey yokkken bir anda karnimda ağrı ile uyanıyorum karnım davul gibi oluyor resmen yaşayan var mı ağlıyorum artık canım yanıyor
Ebraz Ozlem_cet benimde öyle oluyordu gece yatağa girince başlıyor özelliklee doktoruma söyledim gaz yapıcak şeyler yeme ve soğuk su içme dedi soğuk su bile gaz yapıyormuş üşüttürüyormuş başka yapıcak bişey yok dikkat edicez 😏
ikotrtn Ozlem_cet ben gaz sancısını 29 haftadır çekiyorum bünyem yapıyor gaspas diye bir ilaç verdi doktorum çok iyi geldi domtorunuza danışın belki sizde de işe yarar
Ozlem_cet İki gecedir başladı deliye dönüyorum resmen eşimi kaldırıyorum kalk karnımı ovala diye soda içiyorum gaz var ama çıkmıyor sonra o acıyı çektikten biraz zaman sonra rahatlatıyor Allah yardım etsin hepimize
Elfve Ben 23 deyim 3 hamileliğim her hamileliğimde çektim. Hatta geçen gün kalpten gidiyorum sandım sabah göğsüm sıkışarak uyandım milim kıpırdayamadım 40 dk falan acaip acıyla durdum hafifleyince acile gittik kalp çekildi normal dedi doktor gazmış
cansugunes0210 Ben hamile degilim ama çok çekiyorum o gazdan ben bugün gece tuttu öldürdü beni berbat bişey o mideme vuruyor benim kusturuyor birde