Temmuzgelini Merhabalar üzülerek yazıyorum gebe kalmak istiyorum 1 aylık evliyim folit asit kullanıyorum ama 17 inde doktor pcos un var dedi gebe kalamam diye üzülüyorum beta HCG de 1,4-1,1-0.5 çıktı bana tavsiye verebilir misiniz kalır mıyım bilmiyorum??
Kediannesi1 Temmuzgelini normalde pcoslular basit yöntemlerle hatta bir çoğu zayıflayarak ve adet düzenleyici kullanarak gebe kalabiliyor ama siz 1 aylık evli olduğunuz için doktorunuz size net bilgi vermemiştir belirli bir tedavi için yada öneri için doktorlar 1 senelik evlilik ve korunmasız ilişki tavsiye ediyor daha ilk aydan kafanıza bu kadar takarsanız zaten olmaz bu iş malesef strese gelen bir durum değil
dolunayes Temmuzgelini daha yeni evlisin Simdiden boyle stres olursan sen isin zor Doktorlar bile 1 sene kendi kendine olmasını bekliyor
Lavenderandblue Temmuzgelini Adet bitsin ilişkiye gir. 3-2-3-2 şeklinde devam et canım. 21. Günü değerlendir. Pcos hamile kalamaz diye bi şey yok. Herkeste oluyor dönem dönem. İçini ferah tut.
Gmzgkck_ 5 senelik evliyim kiloluydum her gittiğim doktor kilo verdin başka bisey söylemedi pco önce kilo vereceksin ondan sonra bakacağız dedi 40 kiloya yakın kilo verdim hiç Bi faydası olmadı meğer tiroit varmış bende… 5 sene sonra rastgele randevu aldığım bir doktor adetin 3cü günü kan alıp hormonlarıma baktığında öğrendim ve dahiliyeye yönlendirdi tiroit ilacı yazıldı 2 aylık Bi kutuydu sürekli kullanılacak bir ilaç ama ben kullanıp hamile kalacam umuduyla bitirdim ilacı birsey olmayınca gitmedim tekrar kontrole aradan 2 ay geçti ve ben bu ayın 2sinde hamile olduğumu öğrendim… Kilo vermenin tek faydası adetim düzene girdi benim daha çok yeni evlisin insan hemen olsun istiyor biliyorum ilk 2 sene hastane yollarında yatıp kalktım bende ama eşim haberi aldığımızda Rabbım geciktiriyorsa güzelleştiriyormuş dediğinde anladım bütün çektiklerimin sebebini Rabbım şüphesiz en doğru zamanı bilen…
Rmysnrrr Gmzgkck_ benimde aynı şekilde oldu canım pcos vardı meğer troitlermde sıkıntılıymış az çalışıyormuş bende ilaç tedavisi sonrası herşey düzene girdi Bu süreçte hacamat ve sülük tedavisi oldum çok faydasını gördüm ilk istediğim korunmayı bıraktığım ayda hamile kaldım
Amigurumi Temmuzgelini yani çok erken test yapmışsın biraz daha beklemelisin biliyorum beklemek çok zor rabbim size de bizede isteyen herkese nasip etsin inşallah
Lavenderandblue Temmuzgelini bir de bu acele neden? Biraz evliliğinin tadını çıkar. Evliliğin otursun. Önce karı koca sonra anne baba olun
ahsengl Temmuzgelini Canını sıkma canım çünkü bende pcosluyum kafana takarsan zaten pcos olmasa bile olmayanlar var benim reglimde düzensizdi 6 ay dene gel yoksa tedaviye başlayalım dedi özeldeki doktor aksilikler çıktı gidemedik ya 7. Ayda yada 8 . Ayda hamile kaldım hamdolsun şimdi 31. Haftadayız kızımla 💖🌸
Temmuzgelini ahsengl ya pcos oldugumdan beri kafama takmadım vede kabullenmiş tim fakat eşimde çocuk diyip duruyor 1 ay olmadı ama sürekli mide bulantısı var inşallah Allah c.c nasip etsin tabiki de ❣️❣️