İyi geceler, yediğiniz içtiğiniz herhangi bir besine vücudunuz tepkime göstermiş olabilir bende 10 seneden beri egzama var özellikle domates turşu sarımsak portakal çilek ve asitli içecekler içtiğim de 2-3 katı artar bu kaşıntılar, doktorunuza danışmanızı tavsiye ederim belki alerji testi öneriri size değişen hormonlardan da oluyormuş diye duydum yine en doğrusunu doktorunuz bilir