Cansu0655 alıyorlar merak etmeyın. Hastaneyle ılgılı dogumla ılgılı merak ettıgınız seyler olursa forum kısmına bilkent yazarssnuz cok fazla konu var ordan da bakabılırsınız. Bebekli olunca tekrqr tekrar aynı seylerı yazmak yorucu oldugu ıcın yazmıyor olabılırler. Eş konusu da tek kişilik oda lazım kalması ıcın. Genelde ee oluyor zaten