happymomum Mrb kizlar iki defa tup bebek denedik .biri taze digeri dondurulms embryoydu .ikisi de kimyasal gebelik oldu.bunu yasayan var mi.neden oluyor ve farkli nasil bir tedavi uygulanmali ??
Blossom happymomum Yumurtalar incelemeye gönderilmeli bence. Sağlıksız embriyo oluşuyor belli ki. Çünkü normal kimyasal gebelikte de aynı şey düşünülüyor.