Bu konu benim kanayan yaram resmen eşimle sürekli karşı karşıya geliyoruz.35 yaşındayım ikimizinde ikinci evliliği ve şuan 37 haftalık hamileyim kızımız olucak inşallah.İlk evliliklerimizdende ikimizin birer kızı var hep birlikte mutlu mesut yaşıyoruz.Sorun şu eşimin sürekli dördüncü çocuk ağzında neymiş kızımız 1 yaşına gelince hemen bitane daha istiyomuş kalabalık aile isteği sevgili olduğumuzdan beri var ama yaşım itibariyle gerçekte hamilelik zor birde bunun sonrası var tabi asla anlatamıyorum bu hamileliğimde başka çocuk istemediğime net karar verdim sürekli bana bunun mesajını veriyo ve tartışıyoruz konuya çok kapalı asla anlamak istemiyo bn doğumdan sonra spral taktırmak istiyorum çünkü kendi korunmıycak biliyorum devlette yaptırıcam lohusayken başka çarem yok gibi merak ettiğim eş onayına gerek yok dimi randevu alıp gitsem halledebilirmiyim acaba bilgisi olan varmı ?